[1-10] [11-16]
LC Paattinen lahjoitti kevätjuhlassa jaettavaksi kannustuslahjakortteja itsensä ylittäneille oppilaille
Nyt on aika kevätsiivoukselle!
Varsinais-Suomen lionspiirin hallituksen kokous järjestettiin Paattisilla.
AUTA NUORIA KANSAINVÄLISTYMÄÄN Lions-järjestön nuorisovaihto on tarkoitettu 16 - 21 -vuotiaille nuorille, jotka haluavat tutustua toisen maan kulttuuriin ja tavata muita nuoria eri puolilta maailmaa. Nuori viettää aikaa yhdessä isäntäperheen kanssa 1-2 viikkoa ja sen jälkeen vielä viikon kansainvälisellä nuorisoleirillä.
LC Paattinen lahjoitti 500€ Paattisten-Vahdon sotaveteraanit ry:lle yhdistyksen historia-aineiston digitointiin ja arkistointiin.
Kansainvälisen järjestömme kautta olemme yhteydessä niin Ukrainan kuin sen naapurimaiden lioneihin tarpeiden kartoittamiseksi ja oikean auttamistavan löytämiseksi. Euroopan lionit varautuvat Ukrainasta tulevien pakolaisten vastaanottoon mm. avustuspaketeilla, jotka sisältävät ruokaa, vettä, hygieniatarvikkeita ja vaatteita.
Lions Club Paattinen myy Suomen Lions-liiton kampanjana erän kotikäyttöön suunniteltuja koronapikatestejä. Testien tuotto menee lyhentämättömänä lasten ja nuorten hyväksi.
Paattisten Pamaus täyttää 100 vuotta. Satavuotias aktiivinen urheiluseuratoiminta ansaitsee kiitoksen ja arvostuksen.
Berätta om vår service
Lounais-Suomen Lions-piirin uusimman Jalopeura-lehden kannessa komeilee LC Paattisen syysjuhlan kakku, joka on Kreivilän koulun leipomon Mirva Soisalon käsialaa.
RSS ATOM