Lions Club Paattinen liittyi ambulanssikeräykseen Ukrainaan

8.12.2023

Lions Club Paattinen liittyi mukaan leijonien ambulanssikeräykseen Ukrainaan. Lionsaktiivien Heikki Hemmilän, Jari Järvelän ja Tommy Törmän käynnistämän keräyksen tavoitteena on toimittaa kymmenen ambulanssia sairaalatarvikkeilla täyteen lastattuina Ukrainaan auttamaan säälimättömistä pommituksista haavoittuneita. Keräys on herättänyt paljon aktiivisuutta ja nyt jo kaksi ambulanssia on saatu hankittua. Anna sinäkin apua, joka todella auttaa.

Suuri yleisö pystyy osallistumaan ambulanssikeräykseen Pro-Patria Suomi-Ukraina ry:n kautta. Rahankeräyslupa RA/2023/66 on voimassa manner-Suomessa. Pro Patria Suomi-Ukraina ry: FI18 5730 0821 3008 66, viite 4006

Kuvissa ensimmäinen ambulanssi, jota esiteltiin Seinäjoella Lions-liiton kuvernöörineuvoston kokouksessa.