Erätaitokilpailu perutaan

2.5.2023

Joudumme valitettavasti peruuttamaan erätaitokilpailun. Ilmoittautuneisiin joukkueisiin ollaan erikseen yhteydessä. Lämmin kiitos kiinnostuksestanne!

Tervetuloa Lions Clubien välisiin partiotaitokilpailuihin Säkylän metsään 16.9.2023, ja sen päälle illanviettoon Karhupirtillä.

Tapahtuman isäntänä toimii Lions Club Paattinen. Kilpailun järjestämisestä vastaa Paattisten partiolippukunta Vaakun Vartijat. Joukkueen koko 3-4 henkilöä. Kilpailureitti kuljetaan pääosin suunnistaen ja sen pituus on noin neljä kilometriä. Kisassa kilpaillaan erä-, käden- ja kokkaustaitojen parissa. Myös ryhmätyötaidot ja kyky soveltaa tulevat kisan aikana tarpeeseen.

Kilpailussa tarvittava henkilökohtainen varustus: säänmukainen vaatetus, ruokailuvälineet, puukko, ensiside tms., tulitikut, kynä ja paperia. Tarkempi ohjeistus ilmoittautuneille klubeille sekä muut suunnistukseen ja tehtävien suorittamiseen tarvittavat varusteet tulee järjestäjältä.
Kilpailun aikataulu:
Lähtöpaikalla tulee olla klo 10, jossa käydään läpi kilpailusäännöt ja jaetaan tarvittava varustus.
Rastien läpikäynti kestää noin 4 tuntia

Kilpailun jälkeen palkintojenjako ja ruokailu Karhupirtillä osoitteessa: Aronniementie 13, Säkylä
Virallisen ohjelman jälkeen alkaa jälkipelit ja saunominen. Valomerkki tulee klo 23.

OSALLISTUMISMAKSU
Osallistumismaksu 75 €  ja 1 viinipullo / joukkue. Maksuun sisältyy ruoka ja sauna.

ILMOITTAUTUMINEN
Ilmoittautuminen lomakkeen kautta päättyy 6.9.2023. Vain 10 klubia mahtuu mukaan eli maksamalla
osallistumismaksun varmistatte oman paikkanne kilpailuun ja jälkipeleihin Karhupirtillä.
Jälkipelien kosteuden määrittää OPM

Lisätietoja kilpailusta ja illanvietosta antaa Mikko Soini, mikko.soini@gmail.com

Osallistujilla tulee olla oma voimassaoleva vakuutusturva. Osallistujia ei vakuuteta erikseen. Sitova osallistumismaksu laskutetaan ennen kilpailua. Lasku lähetetään joukkueen yhteyshenkilön sähköpostiin. Viinipullo tuodaan mukaan kilpailun lähtöpaikalle.

Joukkueen osallistujamäärä yhteensä