Lahjoitus partiolaisten EurooppaTour 2023

10.9.2022

Lions Club Paattisella oli 10.9. huivien yön kunniaksi ilo luovuttaa partiolippukunta Vaakun Vartijoiden EurooppaTour 2023 järjestämisen tukemiseen 500 euroa.

Partiotoiminta on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, johon kaikilla perhetaustastaan riippumatta on mahdollista osallistua. Partiossa opitaan toimimaan ryhmässä ja ajattelemaan yhteistä hyvää. Partiotoiminta vahvistaa osallisuuden kokemusta ja kehittää nuorille taitoja, joita yhteiskunnassa menestymiseen tarvitaan.

Vaakun Vartijoiden viides EurooppaTour on merkittävä vapaaehtoistoiminnan ponnistus, joka tarjoaa partiolaisille upean mahdollisuuden tutustua partiotoiminnan muotoihin ja erilaisiin kulttuureihin Euroopassa sekä vahvistaa ystävyyssuhteita, jotka kantavat pitkälle aikuisuuteen. Tällainen yhteinen kokemus jättää osallistujiinsa elinikäisen muistijäljen.

Osallisuus, ystävyys ja yhdessä tekeminen on tärkeää myös meille leijonille. Lahjoituksen luovutti klubin presidentti Janne Virta ja vastaanotti Vaakun Vartijoiden rahastonhoitaja Tiina Tähtikari.

Hyvää, turvallista, inspiroivaa ja ikimuistoista matkaa!