LionsJuhlassa mukavaa yhdessäoloa ja palkitsemisia

14.4.2024

Piirimme vuotuista LionsJuhlaa vietettiin Valtion Virastotalolla. Paattisilta oli liikkeellä iloinen joukko leijonia ja puolisoita. Leijonatoiminta on paitsi auttamista, myös mukavaa yhdessäoloa. Kansainväliselle ja kotimaiselle säätiöllemme tekemiemme lahjoitusten myötä huomioimme kahta jäsentämme järjestömme arvostetuilla ansiomerkeillä - Arne Ritari -killan jäsenyydellä sekä Melvin Jones Fellowship -jäsenyydellä.

Arne Ritari -säätiön tuella klubimme on saanut hankittua muutama vuosi sitten Paattisille neljä sydäniskuria - koululle, seurakuntatalolle, kauppakeskukselle sekä Tortinmäen tanssilavalle. LCIF:n avustuksia on saatu Suomeen yli puoli miljoonaa dollaria sotaa paenneiden ukrainalaisten auttamiseen.

Lionstoiminta on merkityksellistä auttamista!