Joulukuussa tutustuimme Ypsiloniin

7.12.2023

Joulukuun kuukausitapaaminen järjestettiin tutustumisvierailuna vuonna 2019 avattuun uuteen Yli-Maarian kouluun, Ypsiloniin. Tutustumiseen osallistui myös vierailijat LC Littoisista.

Vierailun luotsasi opettaja Tiina Tähtikari ja kahvituksen järjesti sekä toimintaansa esitteli Yli-Maarian koulun ja päiväkodin vanhempainyhdistyksestä Marita Kangasniemi ja Sanna Laiho.

Kiitokseksi vierailun järjestämisestä luovutimme koululle klubin viirin ja teimme lahjoituksen vanhempainyhdistykselle lasten hyvinvointia edistävän toiminnan hyväksi.

Lahjakirjassa totesimme:

Lapset ja nuoret ovat yhteiskuntamme tulevaisuus. Lions Club Paattinen tukee erityisesti Pohjois-Turun alueen lapsia ja nuoria hyödyttävää ja aktivoivaa toimintaa. Lasten osallisuus ja kasvaminen yhteiskuntaamme rakentaviksi hyvinvoiviksi aikuisiksi edellyttää yhteistä vastuunkantoa. Kodeilla ja vanhempainyhdistyksellä on tässä tärkeä rooli.

Lions Club Littoisten kotisivut