Kuvia ja videoita toiminnastamme

Lions-kirkkopyhä ja seppeleenlasku 10.1.2021

Lions-kirkkopyhä järjestettiin tänä vuonna pienimuotoisena seppeleenlaskuna Paattisten sankarihaudoilla. Leijonat muistavat kiitollisena sotiemme veteraaneja, poisnukkuneita veljiään ja muita suomalaisen yhteiskunnan palvelutehtäviin osallistuneita. Kirkkopyhä liittyy myös Suomen Lions-liiton toimintaviikkoon, jolla muistetaan kansainvälisen Lions-järjestön perustajan Melvin Jonesin syntymäpäivää.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

LC Paattinen oli mukana 8.9.2018  omalla osastollaan Paattisten päivänä Kreivilän koululla

Kuvia klubin toiminnasta

3.10.2013 vuosikokouksen yhteydessä klubi otti vastaan uuden veljen Janne Virran. Kuvassa vasemmalta klubin presidentti Jarkko Maanpää, lion Janne Virta ja lionkummi Ari Tammelin.Kuva klubin vuosikokouksesta 3.10.2013. Kokouksen pitopaikkana Paattisten Pamauksen hiihtomaja.Kuvassa oikealla klubin kauden 2013-2014 presidentti Jarkko Maanpää ja vasemmalla klubisihteeri lion Ilpo Salonen.Tammikuun kuukausikokoukseen liittyi myös Lions kirkkopyhän vietto. Paattisten kirkossa kynttilä muistutti poisnukkuneista klubin jäsenistä.Risto Hartikaiselle luovutettiin tammikuun 2012 kuukausikokouksessa 40 vuotta toimineen lionin ansiomerkki
Paattisten päivän osastoPaattisten päivän osasto, kuvia toiminnasta vuosikymmenien saatossaPaperinkeräystä keväällä 2010Paperinkeräystä keväällä 2010Kuhankuonolla keväällä 2011
Paperinkeräystä keväällä 2010Paperinkeräystä keväällä 2010Kesäleirin paistetta heinäkuussa 2011Kuhankuonolla keväällä 2011Kuhankuonolla keväällä 2011
Klikkaa kuvaa nähdäksesi siitä suurennoksen.