Kuvia ja videoita toiminnastamme

Lions-kirkkopyhä 9.1.2022

Lions-kirkkopyhä liittyy Suomen Lions-liiton toimintaviikkoon, jolla muistetaan kansainvälisen Lions-järjestön perustajan Melvin Jonesin syntymäpäivää. Vaikean koronatilanteen vuoksi kirkkopyhä järjestettiin seppeleenlaskuna Paattisten sankarihaudoilla. LC Paattinen muistaa kiitollisuudella sotiemme veteraaneja, poisnukkuneita veljiämme sekä kaikkia suomalaisen yhteiskunnan palvelutehtäviin osallistuneita.

Lions-kirkkopyhä ja seppeleenlasku 10.1.2021

Lions-kirkkopyhä järjestettiin tänä vuonna pienimuotoisena seppeleenlaskuna Paattisten sankarihaudoilla. Leijonat muistavat kiitollisena sotiemme veteraaneja, poisnukkuneita veljiään ja muita suomalaisen yhteiskunnan palvelutehtäviin osallistuneita. Kirkkopyhä liittyy myös Suomen Lions-liiton toimintaviikkoon, jolla muistetaan kansainvälisen Lions-järjestön perustajan Melvin Jonesin syntymäpäivää.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

SER- ja akkukeräys 2.1.2021

Sydäniskurikoulutus 5.3.2020

Sydäniskurien luovutus ystävänpäivänä 14.2.2020

Kirkkopyhä 2020

Hyväntekeväisyyskonsertti Paattisten kirkossa 7.4.2019

Kirkkopyhä 2019

LC Paattinen oli mukana 8.9.2018  omalla osastollaan Paattisten päivänä Kreivilän koululla

Paperinkeräys 1.4.2017

Kirkkopyhä 2017

Paperinkeräys 2.4.2016

Klootin savusaunan kunnostusta syksyllä 2015

Vanhusten joululounas 14.12.2014

Kirkkopyhää vietettiin 8.1.2023

Lions-kirkkopyhä sijoittuu Lions-järjestön perustajan Melvin Jonesin syntymäpäivän läheisyyteen, mutta ennen kaikkea muistamme poisnukkuneita veljiämme ja yhteiskuntamme hyvinvoinnin rakentamiseen osallistuneita. Jumalanpalveluksen jälkeen laskimme seppeleen sankarihaudalle. Kaikkien Paattisten hautausmaalle siunatun 19 entisen jäsenemme haudoille sytytettiin kynttilät. Kiitos Paattisten seurakunnalle yhteistyöstä tilaisuuden järjestämisessä.

Lahjoitus EurooppaTour 2023

Lions Club Paattisella oli 10.9. huivien yön kunniaksi ilo luovuttaa partiolippukunta Vaakun Vartijoiden EurooppaTour 2023 järjestämisen tukemiseen 500 euroa.

Partiotoiminta on matalan kynnyksen harrastustoimintaa, johon kaikilla perhetaustastaan riippumatta on mahdollista osallistua. Partiossa opitaan toimimaan ryhmässä ja ajattelemaan yhteistä hyvää. Partiotoiminta vahvistaa osallisuuden kokemusta ja kehittää nuorille taitoja, joita yhteiskunnassa menestymiseen tarvitaan.

Vaakun Vartijoiden viides EurooppaTour on merkittävä vapaaehtoistoiminnan ponnistus, joka tarjoaa partiolaisille upean mahdollisuuden tutustua partiotoiminnan muotoihin ja erilaisiin kulttuureihin Euroopassa sekä vahvistaa ystävyyssuhteita, jotka kantavat pitkälle aikuisuuteen. Tällainen yhteinen kokemus jättää osallistujiinsa elinikäisen muistijäljen.

Osallisuus, ystävyys ja yhdessä tekeminen on tärkeää myös meille leijonille. Lahjoituksen luovutti klubin presidentti Janne Virta ja vastaanotti Vaakun Vartijoiden rahastonhoitaja Tiina Tähtikari.

Hyvää, turvallista, inspiroivaa ja ikimuistoista matkaa!

Syyskuun palveluaktiviteetissa pinottiin seniorin klapit talveksi säältä suojaan.

Ahkerat kädet olivat tekemässä konkreettista auttamistyötä.

Joulun tuntu konsertin 21.12.2013 kuvia

Kuvia klubin toiminnasta

• 3.10.2013 vuosikokouksen yhteydessä klubi otti vastaan uuden veljen Janne Virran. Kuvassa vasemmalta klubin presidentti Jarkko Maanpää, lion Janne Virta ja lionkummi Ari Tammelin.

• Kuva klubin vuosikokouksesta 3.10.2013. Kokouksen pitopaikkana Paattisten Pamauksen hiihtomaja.

• Kuvassa oikealla klubin kauden 2013-2014 presidentti Jarkko Maanpää ja vasemmalla klubisihteeri lion Ilpo Salonen.

• Tammikuun kuukausikokoukseen liittyi myös Lions kirkkopyhän vietto. Paattisten kirkossa kynttilä muistutti poisnukkuneista klubin jäsenistä.

• Risto Hartikaiselle luovutettiin tammikuun 2012 kuukausikokouksessa 40 vuotta toimineen lionin ansiomerkki

• 1.jpg 317 KB

Paattisten päivän osasto

• 3.jpg 334 KB